sziget

egy szőke copfos kislány felettébb érett gondolatai Neked Neked és igen : Neked is!

Friss topikok

  • lény: hová tűntél bűvös kocka? :( (2011.03.02. 21:40) elegem van
  • Kristopher: Na úgy látom az előre vetített újévi fogadalmadról épp időben beszéltek le ;) Helyes! (2011.01.02. 13:33) megtaláltam
  • Kristopher: Nohát, nohát! BÚÉK, BÚJJÉK! :) (2011.01.01. 20:06) holnap
  • buvoskocka: @lény: hajrá! :) és köszönöm ... (2010.12.28. 21:56) változom
  • Kristopher: Nagyon szép vers! Azt hittem csak könyvet írsz :) (2010.12.27. 14:12) Kívánhatnék

Linkblog

tegnap este

2011.01.03. 17:01 - buvoskocka

jobban berúgtam, mint Szilveszterkor :) Átmentünk barátnőmékhez koccintani, aztán addig-addig ittunk, hogy csak na. Felelj, ha mersz - et kezdtünk már el játszani, annyira beindultunk. A férje is játszott. Megtudtuk egymásról, ki csinálná, esetleg csinálta már hármasban, ki csókolózna a saját nemével, szóval ilyen intim vizekre eveztünk, de annyit röhögtünk :)

Aztán hazajöttem, beszéltem Vele msn-en. Kicsit nekiestem, hogy mért nem volt merészebb velem hétvégén. Nem arra gondoltam, hogy mért nem dugtunk, inkább olyan kis visszafogott volt, pedig éreztem, hogy jól érzi magát velem és hogy tetszem neki, mondta is. Na, mindegy, jól kikárogtam magam hót részegen ... de nem vette észre, hogy ittam. Ügyes voltam :P Ő meg szabadkozott, hogy nem mert és hogy látni akar még. Szóval talán folyt. köv. Persze, hogy ennek mi értelme, nem tudom, azt hiszem, cseberből-vödörbe estem, de ez van, én nem bánom, nekem Ő az ideálom, és amíg csak lehet, ezt kiélvezem.

Ma már volt suli. Jó fáradt voltam. De annyira nem volt vészes. Most kis megdegelés van, aztán összekaparom magam és mozdítok már itthon valamit.

Remélem, este beszélünk, tegnap ebben állapodtunk meg. Kicsit hiányzik. Nem túlságosan ... picit.

 

:)

A bejegyzés trackback címe:

https://buvoskocka.blog.hu/api/trackback/id/tr492557719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása