sziget

egy szőke copfos kislány felettébb érett gondolatai Neked Neked és igen : Neked is!

Friss topikok

  • lény: hová tűntél bűvös kocka? :( (2011.03.02. 21:40) elegem van
  • Kristopher: Na úgy látom az előre vetített újévi fogadalmadról épp időben beszéltek le ;) Helyes! (2011.01.02. 13:33) megtaláltam
  • Kristopher: Nohát, nohát! BÚÉK, BÚJJÉK! :) (2011.01.01. 20:06) holnap
  • buvoskocka: @lény: hajrá! :) és köszönöm ... (2010.12.28. 21:56) változom
  • Kristopher: Nagyon szép vers! Azt hittem csak könyvet írsz :) (2010.12.27. 14:12) Kívánhatnék

Linkblog

mézeskalács

2010.12.23. 19:57 - buvoskocka

életem első mézeskalácsát sütöttem meg ma. A cukormázzal meggyűlt a bajom, de barátnőm küldött át :) Szóval telefonos segítséggel azért én kerültem ki győztesen a süticsatából. Tiszta őrület volt ma rajtam. Délelőtt suli, aztán itthon sütés-főzés még előtte bevásárlás. Délután tanítvány, aztán barátnőmék átjöttek, igazi karácsonyi hangulatunk lett. Ja és közben elszaladtam kozemtikushoz is, míg Gabikám vigyázott gyerkőkre.

Most zúg a fejem a mai pörgéstől. Tévézek, még gyerekeket pátyolgatom, nincs most nagy ihletem az íráshoz. Majd talán ha mindent elintéztem, még visszanézek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://buvoskocka.blog.hu/api/trackback/id/tr562535372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása