sziget

egy szőke copfos kislány felettébb érett gondolatai Neked Neked és igen : Neked is!

Friss topikok

  • lény: hová tűntél bűvös kocka? :( (2011.03.02. 21:40) elegem van
  • Kristopher: Na úgy látom az előre vetített újévi fogadalmadról épp időben beszéltek le ;) Helyes! (2011.01.02. 13:33) megtaláltam
  • Kristopher: Nohát, nohát! BÚÉK, BÚJJÉK! :) (2011.01.01. 20:06) holnap
  • buvoskocka: @lény: hajrá! :) és köszönöm ... (2010.12.28. 21:56) változom
  • Kristopher: Nagyon szép vers! Azt hittem csak könyvet írsz :) (2010.12.27. 14:12) Kívánhatnék

Linkblog

még pár nap

2010.12.28. 14:30 - buvoskocka

ebből az évből. Szeretném, ha jövőre picit kedvezőbb esztendőm lenne. Ez az év a nagy storykról és csalódásokról szólt. Nem unatkoztam, az tuti, de nem jött be a jókislány-image. Több volt a fájdalom így, mint mikor csak úgy önző mód élveztem az életet. Talán a kettő között kellene megtalálnom az arany középutat, de az nekem maga a pokol, hisz nem ismerek csak feketét és fehéret. Nem tudok középutakon járni. Rábízom hát magam a sorsra és lightosan próbálom átélni az engem ért ingereket. Na, majd meglátjuk.

Ma is be kellett menni suliba,aztán itthon takarítottam, vasaltam egy rakatot, most sziesztázunk, mindjárt manókisasszony mellé bújok és szundizom egyet. Utána megyünk barátnőmékhez beteglátogatóba, mert síbalesete volt szegénykémnek.

Nincs ihletem mostanában az íráshoz, csak kavarognak bennem a gondolatok, csapongok. Még mindig B.-vel kelek és fekszem ... ez szörnyű, mert ezt nem lehet irányítani. Ő meg szarik rám. Szemét! Nem azért, mert nem tud szeretni, azért mert hagyta hogy szeressem, pedig nem akartam. Ez aztán a gonoszság. Kihasználni egy tündérlelket :)

Puszi belétek :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://buvoskocka.blog.hu/api/trackback/id/tr1002544051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása