sziget

egy szőke copfos kislány felettébb érett gondolatai Neked Neked és igen : Neked is!

Friss topikok

  • lény: hová tűntél bűvös kocka? :( (2011.03.02. 21:40) elegem van
  • Kristopher: Na úgy látom az előre vetített újévi fogadalmadról épp időben beszéltek le ;) Helyes! (2011.01.02. 13:33) megtaláltam
  • Kristopher: Nohát, nohát! BÚÉK, BÚJJÉK! :) (2011.01.01. 20:06) holnap
  • buvoskocka: @lény: hajrá! :) és köszönöm ... (2010.12.28. 21:56) változom
  • Kristopher: Nagyon szép vers! Azt hittem csak könyvet írsz :) (2010.12.27. 14:12) Kívánhatnék

Linkblog

Boldogabb Karácsonyt!

2010.12.24. 07:52 - buvoskocka

De legfőképp sok-sok szeretetet, ami azután is kitart, ha elmúlik Karácsony!

Nem vagyok valami jól, nem tetszenek a gondolataim, de ma már egyedül leszek picit, számvetést csinálok, előveszem valamelyik önsegítő könyvemet és helyre billentem az agyam, mert ebből lassan oltári nagy kibukás lesz és azt nem engedhetem meg magamnak!

Majd jövök ide is, mert oly jó itt kiönteni a szívem.

Azért van még dolgom. Még útnak indítom Kicsikéket, megyek még egy utolsó kört a városban, majd eltakarítom a tegnapi sütés-főzés-vendégeskedés nyomait, mert tegnap este persze megint beájultam idejekorán.

Aztán 3-tól szerepelnek Manók a templomban, megnézem őket. Utána megyek anyuhoz.

Este pedig Viktor? Nincs sok kedvem hozzá ... és ilyen még nem volt. Meg vagyok zakkanva totál!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://buvoskocka.blog.hu/api/trackback/id/tr402536164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása