sziget

egy szőke copfos kislány felettébb érett gondolatai Neked Neked és igen : Neked is!

Friss topikok

  • lény: hová tűntél bűvös kocka? :( (2011.03.02. 21:40) elegem van
  • Kristopher: Na úgy látom az előre vetített újévi fogadalmadról épp időben beszéltek le ;) Helyes! (2011.01.02. 13:33) megtaláltam
  • Kristopher: Nohát, nohát! BÚÉK, BÚJJÉK! :) (2011.01.01. 20:06) holnap
  • buvoskocka: @lény: hajrá! :) és köszönöm ... (2010.12.28. 21:56) változom
  • Kristopher: Nagyon szép vers! Azt hittem csak könyvet írsz :) (2010.12.27. 14:12) Kívánhatnék

Linkblog

nem tudok

2010.12.20. 22:27 - buvoskocka

foglalkozni semmivel. Furcsa, sehova sem tartozás érzése leng körül. Tele bizonytalansággal, kérdőjelekkel és fáradtsággal. Belefáradtam a szerelembe, a várakozásba, a csalódásba. Nem vagyok boldog egyáltalán, elégedett vagyok az életemmel, de nem vagyok boldog, mert ismét a megértetlenség falaiba ütköztem.

Fura kis lény vagyok én :) Ezt megerősítette drága barátom is, akit pénteken végre személyesen is megismerhettem. B. is fura ... azt hittem, majd ez a két furaság jól kijön egymással. Azt gondoltam, egy fura csak furát szerethet. De lehet Ő még nálam is furább volt.

És hiába a fogadkozás, hogy nem foglalkozom vele, mindig nála lyukadok ki. Ő minden negatív gondolatom forrása, mégis szeretem. Ő az, aki összetörte varázstükröm apró darabokra, s most se időm, se energiám már nincsen, hogy összeillesszem darabjait.

Szanaszét hevernek az üvegszilánkok körülöttem és én nem szedem föl őket, mert még jobban megvágom magam. Nem akarom, hogy még jobban fájjon, még jobban vérezzen ...

Azt akarom, hogy legyen már ennek vége!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvoskocka.blog.hu/api/trackback/id/tr662529021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása